Frågor & Svar

Medlem - hur det fungerar

Hur bokar jag en personlig healing för Zoë?

För att boka in dig klickar du på Personlig healing när du är inloggad på medlemssidan.
Du kan välja mellan 30min för 444kr eller 60min för 777kr.

I din bokning skriver du vad du önskar att Zoë arbetar med under din healingsession. Sessionen sker utan feedback från Zoë.

Är det någon bindningstid för medlemskapet?

Nej, det är ingen bindningstid för medlemskapet.

Hur länge har jag tillgång till materialet på medlemssidan?

Du har tillgång till materialet så länge du är medlem. Om du avslutar din prenumeration har du inte längre tillgång till allt material på medlemssidan. Men du har fortfarande tillgång till enstaka produkter på medlemssidan som tack för din tid hos oss.

Vad kostar det att bli medlem?

Under kampanjperioden kostar det 133kr/månad för att bli Guldmedlem och du behåller givetvis detta låga pris per månad även efter kampanjperioden.
Då det inte är kampanj kostar det 155kr/månad.
Med reservation för prisjusteringar som kan komma att bli aktuella längre fram i framtiden. Zoë har aldrig hittills (fram t.o.m. mars 2024) reglerat upp sina priser under sina 15 år som verksam.

Vad får jag som medlem?

Du får digitalt material/produkter för ca 300-2000kr/månad, utifrån månadens tema som t ex Själens röst, Stråla ditt ljus osv. Du får även tillgång till vår egna sociala mediaplattform med en möjlighet att vara med på träffar online och fysiskt.

När dras mina pengar från kontot?

Den första dragningen sker när du blir medlem och därefter månatligen. Under Mitt konto och Prenumerationer ser du vilken dag din nästa dragning sker.

Kan jag betala med Swish eller bankgiro?

Nej, du kan endast betala med kontokort/kreditkort. Medlemsavgiften dras automatiskt varje månad, så länge du är medlem.

Var ändrar jag mina kortuppgifter?

Du går in under Mitt konto - Prenumerationer och klickar på Uppdatera (som står till höger). Där ändrar du dina kortuppgifter.

Var ändrar jag mina kontaktuppgifter?

Du ändrar dina kontaktuppgifter så som din email, adress osv under Mitt konto.

Kan jag använda mitt friskvårdsbidrag?

Nej, ditt medlemskap kan inte betalas med friskvårdsbidrag.

Kan jag säga upp mitt medlemskap?

Ja, du väljer själv hur länge du önskar vara medlem. Vi har ingen bindningstid.
Du håller själv reda på när nästa dragning sker och se till att säga upp din prenumeration innan dragningen har skett från ditt konto. Vi återbetalar ej inbetalad medlemsavgift, då du har tillgång till medlemssidan under den månad du har betalat för.
Datum för din nästa dragning ser du under Mitt konto och Prenumerationer.

Hur avprenumererar jag?

Du avprenumererar genom att klicka på Mitt Konto och Prenumerationer.
Du håller själv reda på när nästa dragning ska ske och ser till att säga upp din prenumeration innan dragningen har skett från ditt konto. Vi återbetalar ej inbetalad medlemsavgift, då du har tillgång till medlemssidan under den månad du har betalat för.
Datum för din nästa dragning ser du under Mitt konto och Prenumerationer.
Behöver du hjälp från kundtjänst att manuellt säga upp din prenumeration, behöver du maila oss på info@highvibetribe.se minst fem arbetsdagar innan nästa dragning sker från ditt konto. Under semestertider kan vi behöva flera dagar för att manuellt hantera din uppsägning av ditt medlemskap. Om dragningen skett innan vi hunnit hjälpa dig manuellt, återbetalar vi dig medlemsavgiften för den månaden.

Om innehållet

Kommer det flera inspiratörer?

Ja, det fylls på med nya inspiratörer hela tiden. Har du någon person du vill se som inspiratör i triben, hör av dig till oss med ditt förslag.

Kan jag påverka innehållet som medlem?

Ja, alla medlemmar samskapar innehållet i triben. Hör gärna av dig till oss med dina förslag.