Frågor & Svar
Medlem - hur det fungerar
Hur bokar jag en personlig healing för Zoë?
Du kan välja mellan 30min för 444kr eller 60min för 777kr.
I din bokning skriver du vad du önskar att Zoë arbetar med under din healingsession. Sessionen sker utan feedback från Zoë.
Är det någon bindningstid för medlemskapet?
Nej, det är ingen bindningstid för medlemskapet.
Hur länge har jag tillgång till materialet på medlemssidan?
Vad kostar det att bli medlem?
Under kampanjperioder kostar det 133kr/månad för att bli Guldmedlem och du behåller givetvis detta låga pris per månad även efter kampanjperioden.
Då det inte är kampanj kostar det 155kr/månad.
För Diamantmedlemsskap betalar man en engångskostnad första månaden för att låsa upp allt innehåll på medlemssidan direkt. Engångskostnaden är 255kr (kampanjpris 233kr) och därefter betalar man precis som Guldmedlemsskapet 155kr per månad (kampanj 133kr).
Skillnaden mellan Guld- och Diamantmedlemsskap är att som Guldmedlem får du en månad i taget, ett lugnare tempo och som Diamantmedlem får du alla Månadsbrev som finns direkt.
Med reservation för prisjusteringar som kan komma att bli aktuella längre fram i framtiden. Zoë har aldrig hittills (fram t.o.m. mars 2024) reglerat upp sina priser under sina 15 år som verksam.
Hur uppgraderar jag från Guldmedlem till Diamantmedlem?
Du uppgraderar genom att klicka på Mitt Konto - Prenumerationer och väljer Ändra medlemskap / Uppgradera.
Systemet räknar av kostnaden för de dagar som du redan har betalat för under innestående månad som Guldmedlem.
Om du gick med som Guldmedlem vid lanseringen mars/april 2024 så har du redan tillgång till allt material och tjänar ingenting på att uppgradera.
Vad får jag som medlem?
När dras mina pengar från kontot?
Kan jag betala med Swish eller bankgiro?
Var ändrar jag mina kortuppgifter?
Du går in under Mitt konto - Prenumerationer och klickar på Uppdatera (som står till höger). Där ändrar du dina kortuppgifter.
Var ändrar jag mina kontaktuppgifter?
Hur går jag med i Sociala Plattformen?
Under Gemenskap i Biblioteket hittar du information om vår Sociala Plattform. Du klickar dig vidare via läken till Sociala Plattformen inne på Gemenskap. All information du behöver för att gå med finner du via länken.
Kan jag använda mitt friskvårdsbidrag?
Kan jag säga upp mitt medlemskap?
Du håller själv reda på när nästa dragning sker och se till att säga upp din prenumeration innan dragningen har skett från ditt konto. Vi återbetalar ej inbetalad medlemsavgift, då du har tillgång till medlemssidan under den månad du har betalat för.
Datum för din nästa dragning ser du under Mitt konto och Prenumerationer.
Hur avprenumererar jag?
Du avprenumererar genom att klicka på Mitt Konto - Prenumerationer och välj Avsluta.
Du håller själv reda på när nästa dragning ska ske och ser till att säga upp din prenumeration innan dragningen har skett från ditt konto. Vi återbetalar ej inbetalad medlemsavgift, då du har tillgång till medlemssidan under den månad du har betalat för.
Datum för din nästa dragning ser du under Mitt konto och Prenumerationer.
Behöver du hjälp från kundtjänst att manuellt säga upp din prenumeration, behöver du maila oss på info@highvibetribe.se minst fem arbetsdagar innan nästa dragning sker från ditt konto. Under semestertider kan vi behöva flera dagar för att manuellt hantera din uppsägning av ditt medlemskap. Om dragningen skett innan vi hunnit hjälpa dig manuellt, återbetalar vi dig medlemsavgiften för den månaden.
Om innehållet